.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جديدترين اخبار شنيده ها از استان گيلان
اس ام اس های سیاسی به مناسبت میلاد امیرالمومنین ...برکناری رئیس هیات فوتبال استان ...افزایش فشار اصولگرایان بر رئیس سازمان تبلیغات استان ...محرومیت چهار نماینده گیلانی از انتخابات مجلس نهم ... هشدار استاندار به فرمانداران و مدیران ...
جديدترين اخبار شنيده ها از استان گيلان

جمع‌آوری و انتشار خبرهای ویژه همواره مورد توجه رسانه‌ های ‌‌‌‌خبری قرار گرفته است.این بخش از اخبار خود را در قالب‌ ستون‌‌هایی‌‌چون‌ ‌"ویژه" ، "پشت پرده"، "جهت‌اطلاع" و "گفته می‌شود" ( اس ام اس های سیاسی به مناسبت میلاد امیرالمومنین ...برکناری رئیس هیات فوتبال استان ...افزایش فشار اصولگرایان بر رئیس سازمان تبلیغات استان ...محرومیت چهار نماینده گیلانی از انتخابات مجلس نهم ... هشدار استاندار به فرمانداران و مدیران ...) منتشر می‌کنند.

** اس ام اس های سیاسی به مناسبت میلاد امیرالمومنین – شنیده شده که در روز تولد امام علی (ع) بسیاری از کاندیداهای احتمالی نهمین دوره مجلس از جمله دکتر صادق زاده نماینده مجلس هفتم، بیکار ننشسته و با ارسال اس ام اس انبوه در حوزه انتخابیه خود، این روز را تبریک گفته اند.

** معارفه مدیر جدید اداره کل روابط عمومی استانداری – شنیده شده در هفته جاری دکتر محرابیان مدیر مازندرانی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، جانشین پورحسن می شود.

** تغیير در گروه مشاوران جوان استاندار – شنیده شده که پس از رایزنی های بسیار با نمایندگان، بزودی محمد محبتی، رئیس گروه مشاوران جوان استاندار می شود. محبتی فرزند شهید و از جوانان فعال مذهبی و مورد تایید اصولگرایان استان است.

** برکناری رئیس هیات فوتبال استان - شنیده شده پس از کش و قوس های فراوان بین مجمع فوتبال و هیئت فوتبال و سازمان تربیت بدنی بالاخره محمد قاسمی برکنار شده است. گویا نداشتن مدرک لیسانس، بهانه ای برای برکناری قاسمی از هیئت فوتبال شده است.

** افزایش فشار اصولگرایان بر رئیس سازمان تبلیغات استان – شنیده شده که یاری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان در صدد است تا برای کاهش فشارها، به زودی گلمیرزاده معاون فرهنگی این سازمان را تغییر دهد. از پورشعبانعلی، کنعانی (داماد یاری) و حسن زاده فومنی به عنوان جانشینان گلمیرزاده نامبرده می شود.

** جلسه شورای شهر رشت برگزار نشد - شنیده شده که جلسه صبح چهارشنبه شورای شهر رشت به دلیل به حدنصاب نرسیدن اعضای این شورا برگزار نشده است. خاکسار، مباحی، محمودیان و هاتفی از غایبین این جلسه بودند و هادی رمضانی نیز به دلیل شرکت در انتخابات مجلس نهم، استعفا داده و در این جلسه حضور نداشت.

** تغییر قریب الوقوع مسئول امور مساجد استان – شنیده ها حکایت از برکناری پور ابراهیم و جانشینی مهدوی دارد. مهدوی رئیس سازمان جوانان است که در بین جوانان هیاتی و مذهبی استان از محبوبیت خاصی برخوردار است. وی از جنجالی ترین روحانیون استان به شمار می رود که جنجال وی در جشن نیمه شعبان سال 86 شورای شهر رشت، هنوز از یاد ها نرفته است.

** محرومیت چهار نماینده گیلانی از انتخابات مجلس نهم - شنیده شده با قانون جدید نمایندگی مجلس، مرعشی (نماینده رودبار)، میرزایی (نماینده فومن)، قاسمی (نماینده لاهیجان و سیاهکل) و لاهوتی (نماینده لنگرود) از کاندیداتوری محروم شده اند. قانون جدید، حداقل مدرک تحصیلی کاندیداها را به فوق لیسانس ارتقا داده است.

** ناز پورفخریان – شنیده شده پس از استعفای هادی رمضانی از شورای شهر رشت، پورفخریان اولین عضو علی البدل شورای شهر، جانشین وی خواهد شد اما گویا پورفخریان برای ادامه تحصیل عازم مالزی است.

** درگیری در تعاونی بهمن ایثار – شنیده شده که سرپرست تعاونی بهمن ایثار استان برای اخراج یکی از پرسنل خود به پلیس 110 متوسل شده است. وی با مدرک دیپلم همچنان سرپرست این تعاونی است و نارضایتی مردم از این تعاونی همچنان ادامه دارد.

** شهردار رشت و ریاست هیات ورزشهای همگانی – شنیده شده فریدونی رئیس هیات ورزشهای همگانی استان شده است. پس از انتصاب اعضای شورای شهر رشت در هیات های وزنه برداری، فوتبال، شنا و شیرجه، اینبار نوبت به شهردار رشت رسیده است تا ورزشکاران استان را از الطاف مدیریتی خود بی نصیب نگذارد.

** تلاش کاندیداهای احتمالی رودبار برای ابراز وجود – شنیده شده که بسیاری از کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس نهم از جمله مرعشی، مردانپور، اسماعیل پور و ... در مراسم یادبود شهید یونس رودباری حضور داشته و فرصت حضور مهمان کشوری و یکی از اعضای شورای نگهبان استان را مغتنم شمرده اند تا بیشتر دیده شوند. در مراسم ارتحال حضرت امام (ره) رشت نیز دکتر صادق زاده، محمد علی سارنگ، خاکسار و ... در صف اول دیده شدند.

** تلاشهای مستمر اشکوری برای عادلی – شنیده ها حکایت از تلاش های مستمر مدیر کل اوقاف استان برای گرفتن حکم عادلی دارد. گویا وی برای جانشین خود حتی رنج سفر تا تهران را نیز به جان خریده است.

** هشدار استاندار به فرمانداران و مدیران – شنیده شده که سعادتی استاندار گیلان به همه فرمانداران و مدیران استان نسبت به استفاده از بیت المال برای هزینه های انتخاباتی به شدت هشدار داده است. شایعه شده که برخی از فرمانداران استان از امکانات شهرستان خود برای تعرفه خود در انتخابات آتی مجلس هزینه می کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 خرداد 1390
یعنی می خواهید بگوئید خدای ناکرده سردار سر تیپ عظظمتی که چند سالی است به ناخواسته وحسب تکلیف فرماندار شهر بزرگ رشت شده از بیت المال استفاده کرده ؟ و یک شبه برحسب خوابی که دیده تصمیم به کاندیداتوری گرفته ؟ چرا زبانتان را گاز نمی گیرید
نا شناس 28 خرداد 1390
در تیر ماه شاهد معارفه عادلی خواهیم بود مبارکت باشه حاج آقا
نا شناس 28 خرداد 1390
مجید رحمانی که از دوستان شفیعی است در حال رایزنی با اصولگرایان برای گرفتن حکم مشاور جوانان استاندار در تلاش است او از نیورهای تحت فرمان اصولگرا است
نا شناس 28 خرداد 1390
منزوی شدن اشکوری که پس از راه اندازی رجانیوز گیلان وفیلتر شدن این وبلاگ اگر حکم عادلی را هم نگیرد خدا بخیر کند
نا شناس 28 خرداد 1390
فعالیت خصوصی-مسافری-اسرارپوش در صومعه سرا اغاز شده قطعا این دوره شاهد نماینده بجز دلخوش از صومعه سرا هستیم
نا شناس 28 خرداد 1390
جابجایی در سازمان تبلیغات صورت می گیرد پورعیسی به تبلیغات می رود
نا شناس 28 خرداد 1390
درود بر استاندار پر تلاش گیلان
افرین بر هشدار و حضور شما استاندار در بین مردم
نا شناس 28 خرداد 1390
استاندار گیلان در هفته گذشته با تغییر رئوفی مسئول جنگ روانی قهرمانی بستانی را به جای او اورد تا هم دل اصولگرایان را شاد کرده و هم اتاق تخریب سعادتی به بیرون از استانداری منتقل گردد.
نا شناس 28 خرداد 1390
اشکوری که خود را رهبر اصولگرایان گیلان میداند باید فاتحه اصولگرایان را خواند با چنان رهبری ،اولین شرط ریاست عدالت است که وی ندارد من یکی از 35 پرسنل اوقاف هستم که حدود دو سال است بیکار شدم به چه جرمی و علتی نمی دانم فقط انتقاد به قطع درختان بیگناه داشتم
ahmad 28 خرداد 1390
با سلام و تشکر از سایت خوب شما
ان شا الله این دوره در حوزه انتخابیه شهرستانهای لاهیجان وسیاهکل
جوانی ولایی و متخصص با حمایت نسل جوان راهی مجلس نهم خواهد شد
مهندس مهدی قربانی کاندیدای جوانان ولایی ومتخصص لاهیجان وسیاهکل
نا شناس 29 خرداد 1390
ندیمی در لاهیجات اگر تایید صلاحیت بگیرد رای او قطعی است او سخنران و قوی ترین نماینده گیلان از اول انقلاب می باشد. مهدی قربانی چه جایگاهی در مردم لاهیجان دارد
نا شناس 29 خرداد 1390
با رفتن اشکوری از اوقاف و نیامدن عادلی عمر سیاسی اشکوری تمام میشود تمام تلاش او برای عادلی این است که جایگاهی در یکی از ادارات داشته باشد عادلی که از مریدان اوست و با تیم اشکوری در اوقاف و پورحنیفه معاون اداری مالی برخورد نمی کند
نا شناس 29 خرداد 1390
تلاش مجرد رئیس دفتر ایت الله قربانی برای مسند ریاست اوقاف بجز عادلی اشکوری که به دستور مجرد دیگر اجازه خطبه خواندن را هم ندارد و با نماینده ولی فقیه رابط خوبی ندارد حالا در فکر جانشینی خود است
نا شناس 29 خرداد 1390
پور عیسی جایگزین اوقاف است منقدان او پس از برکناری اش و به سر کار امدن ایمانی دریافتند که پور عیسی مدیری قوی بود
نا شناس 29 خرداد 1390
تغییرات ارشاد اغاز گردیده پس از ترفیع فخر مویوی و ثقتی نوبت پایین امدن رحمانی-باقری-شفاعی است
نا شناس 29 خرداد 1390
رضا شاد جایگزین مجید رحمانی میشود
نا شناس 29 خرداد 1390
محرابیان فردی توانمند و گیلانی است بیخودی شلوغش نکنید حلا که ادمی توانمد به جای پور حسن داره میاد تخریبش نکنید عاقبت نداره
نا شناس 29 خرداد 1390
محرابیان به استانداری میرود
رایزنی حسن پوربرای مدیر روابط عمومی ارشاد
رحمانی به دانشگاه فرهنگ و ادب می رود
نا شناس 29 خرداد 1390
محبتی فردی جون اصولگرا و پاسدار ارزشها است ان شاالله این امر تحقق یابد
اقای استاندار کمی در مورد جایگزین شفیعی بررسی کنید
نا شناس 29 خرداد 1390
محمد محبتی را از دوران کودکی می شناسم پرتلاش وخستگی ناپذیر است
او شایسته این پست است
نا شناس 29 خرداد 1390
شفیعی از دوستان صمیمی رئوفی بوده او هم باید استانداری را ترک کند
ahmad 29 خرداد 1390
آقای ندیمی باعث انحلال سازمان چای شد .این زبان گویای گیلان آن زمان چه کار می کرد.شاید در حال رایزنی با شهرام جزایری بود تا ÷ول بیشتری بگیرد.
اگر ندیمی نماینده شود این دوره فقط بایدیاران و دوستان قاسمی و نیکفر را قلع و قمع کند .دیگر وقتی برای کار کردن ندارد.این زمان برایش زمان سویه حساب است .باز هم ضررش را مردم متحمل می شوند
اميد 30 خرداد 1390
خصوصی-مسافری-اسرارپوش حريف دلخوش نيستند .كساني كه مي توانند ذلخوش را شكست دهند رنجبر ورمضانپور هستند .
نا شناس 30 خرداد 1390
رحمانی در حال رایزنی با اصولگرایان برای رفتن به جایی بهتر می کوشد و ایمانی به دنبال جانشین برای او می گردد او که رابطه خوبی با ایمانی ندارد و از نیروهای مرید پور عیسی است کار کردن برایش دشوار شده و انگیزه ای برای ماندن ارشاد ندارد
نا شناس 30 خرداد 1390
در اول سال وقتی عادلی از استانه به معاونت فرهنگی اوقاف امد مشخص بود که اشکوری برای گرفتن حکم عادلی تلاش می کند و اس ام اس لنبوهی که برای مردم گیلان فرستاده شد با متن عادلی معاون فرهنگی اوقاف شد
از کدام پول هزینه کردید اقای اشکوری
نا شناس 30 خرداد 1390
تلاش اشکوری برای عادلی و حمایت بیش از اندازه او از پور حنیفه تمام ما پرسنل اوقاف را رنج می دهد
استاندار و ایت الله قربانی شما کاری بکنید تا تکلیف اوقاف روشن شود
نا شناس 30 خرداد 1390
کریم بخش مسول روابط عمومی ارشاد می شود
نا شناس 30 خرداد 1390
انشاالله با کارهای صورت گرفته به همت مردم لاهیجان و سیاهکل مجدداً قاسمی نماینده خواهد شد
نا شناس 30 خرداد 1390
اشکوری در حال تلاش با کوچکی نزاد برای حکم عادلی است که هم انتخابات نزدیک است و کوچکی نزاد حمایت اشکوری را نیاز دارد
نا شناس 30 خرداد 1390
اخرین خبر:تلاش جواد شفیعی برای بخشداری مرکزی فومن بی نتیجه ماند
نا شناس 30 خرداد 1390
صادقی معاون استاندار بزودی برکنار میشود او جزئ نیروهای اصولگرا نیست
نا شناس 30 خرداد 1390
نزدیک به 17 سال است که یاری را میخواهند از سازمان تبلیغات بیرون کنند
او دارای ریشه اصلاحات است
فردی با نفوذ در تهران
نا شناس 30 خرداد 1390
سقائیان مجدد به گیلان می اید و مدیر کل اوقاف میشود
اشکوری بیش از اندازه برای عادلی تلاش کرد
نا شناس 30 خرداد 1390
چرا اشکوری دیگر نماز جمعه نمی خواند برای مدیر کل اوقاف تایید نماینده ولی فقیه نیاز است
عادلی مورد تایید ایت الله قربانی نیست
نا شناس 30 خرداد 1390
رحمانی با رفتن پور عیسی جایگاهش را از دست داد او از همان ابتدا در اندازه روابط عمومی ارشاد نبود
نا شناس 30 خرداد 1390
دیدار مجرد رئیس دفتر ایت الله قربانی برای انتخاب مدیر کلی اوقاف بجز عادلی در چند روز قبل برگزار شد
نا شناس 30 خرداد 1390
شفیعی ثابت مسئول روابط عمومی فرمانداری رشت می شود
نا شناس 30 خرداد 1390
آقاي نديمي منتظرت هستيم تا بار ديگر افتخار لاهيجان شوي ، راستي نيكفرچه پست اجرايي دارد كه نديمي بخواهد ياران او را قلع و قمع كند . ..
نا شناس 30 خرداد 1390
اگر قراره نمایندگانی مانند نماینده های فعلی رشت در دوره نهم به مجلس بروند بنابراین امثال آقای دکتر صادق زاده که فردی تحصیل کرده و دارای فوق دکترا، نائب رئیس کمیسیون صنایع مجلس در دوره هفتم ،استاد دانشگاه و کار کشته در صنعت از جمله سازمان گسترش، به مجلس برود بهتر است
نا شناس 30 خرداد 1390
پورحسن باسیمیاری در طرفداری از قهرمانی وهمکاری درمطلب نویسی علیه مخلفانش همکاری صمیمانه داشت واز سعادتی بد میگفت
نا شناس 30 خرداد 1390
قطع درختان بیگناه در گیلان که در دنیا حسرتش را میخورند در گیلان خیلی اسان ودر غفلت محیط زیست صورت گرفت
نا شناس 30 خرداد 1390
ولی عادلی را از دوران جوانی می شناسم او در حد و اندازه های این پست نیست
نا شناس 30 خرداد 1390
خودبینی در اشکوری بیش از حد است در هر جایی او را در بین بزرگان و مسئولان ببینید نه در بین مردم
نا شناس 30 خرداد 1390
کمی به سیاست اشکوری و پور حنیفه نگاه کنید نتنها مخالفان را از اوقاف اخراج کرد منتقدان او هم اوقاف را باید ترک میکردند که همین طور شد
نا شناس 30 خرداد 1390
پور ابراهیم مدیر کل اوقاف میشود او مورد تایید ایت الله قربانی است
نا شناس 30 خرداد 1390
ای کاش میشد به عقب برگردیم و خاکبان دوباره ریاست اوقاف را در دست بگیرد چه مدیری بود خدا خیر دنیا و اخرت به او عطا نماید
نا شناس 30 خرداد 1390
در اعتکاف رشت استاندار به دیدار معتکفین رفت اشکوری فوری در انجا حضور یافت تا رزرومه عادلی را در پیش او خوب جلوه دهد عادلی مورد تایید اصولگرایان نیست
نا شناس 30 خرداد 1390
عادلی اصلاح طلب بوده حلا که دولت اصولگرا است او هم اصولگرا
نا شناس 30 خرداد 1390
عادلی در دوران انتخابات سکوت اختیار کرد پس از ان تا فتنه ها هیچ عکس العملی نشان ندند 9دی اوج فتنه ها بو باز هم سکوت
نا شناس 30 خرداد 1390
محبتی در تلاش با اصولگران برای گرفتن این پست است ان شاالله هر انچه مصلحت است اتفاق افتد با ارزئی توفیق و طول عمر برای خدمتگذاران صدیق نظام
نا شناس 30 خرداد 1390
به زودی حجت الاسلام صالحی مدیر کل موفق اوقاف همدان به گیلان می اید وی جایگزین اشکوری است
نا شناس 31 خرداد 1390
تلاش اشکوب به ثمر نشست عادلی مدیر کل اوقاف شد
نا شناس 31 خرداد 1390
معارفه عادلی قبل از میلاد امام حسین انجام میشود
نا شناس 31 خرداد 1390
سلام با تشکر از اطلاع رسانی شما
ان شاالله روزی شاهد کاشت درختان در بقاع متبرکه باشیم نه قطع ان به بهانه خرافات
دانشجو 31 خرداد 1390
از مدیران سایت شمال نیوز کمال تشکر را دارم خواش دارم این مطلب مرا در خبرهای ویژه تان بزنید چرا دکتر پورعیسی که این همه برای دولت اصول گرائی زحمت کشید امروز در حاشیه و منزوی شده است شنیده ایم این انسان سالم و معلم اخلاق واستاد دانشگاه و از پیشتازان مبارزه با جنگ نرم و از فرماندهان در جبهه جنگ نرم را با دسیسه های و حسادتها کنار زدند و امروز کسی از حال و احوال او سوال نمی کند بسیاری از این افراد فعلی از شاگردان و از زیر دستان ایشان بودند . شنیده ایم قربانی توطئه گروههای انحرافی شده اند چون با دکتر صفار هرندی ارتباط داشت خواهش می کنم این را منعکس کنید. البته شاید خودش راضی نباشد چون واقعا یک شخیت اخلاقی و فراری از شهرت است.
محمد ايزدپرست 31 خرداد 1390
يكي از دلايلي كه در گيلان ما پيشرفت نمي كنيم سوزندان چهره هاي خدوم و كارامد استاني است شاهد عرايضم تخريب چهره روحاني خوب شهرمان آقاي عادلي توسط بعضي از دوستان دراين سايت است . اميدوارم دراين مورد مسئولان كشوري با بكاركيري ازاين چهره تاثير گذار و اصولگرا براي اين سازمان مهم اقدام كنند .
مجيد عزتي 31 خرداد 1390
آيا قطع درختاني كه به عنوان درخت مقدس مورد پرستش جمعي از مردم ناآگاه و خرافه پرست قرار مي گرفت را بايد ازآن انتقاد كرد و يا به آن مدير شجاع بايد درود فرستاد.!!! مگر شما جريان مسجد ضرار را نخوانديد كه پيامبر عزيز اسلام به خاطر اينكه توسط منافقان براي ضربه زدن به اسلام بناشده بود ، خراب كردند ... !!!
نا شناس 1 تير 1390
جناب اقای اشکوری جهت اطلاع
يادآوري يك حديث نبوي به تمامي دوستاني كه همه چيز را فداي منافع خود مي كنند :
شكستن شاخه اي از درختان در نزد من مانند شكستن بال فرشتگان است...
نا شناس 1 تير 1390
مهدوی به اوقاف می رود با ادغام سازمان جوانان و تربیت بدنی به زودی به جای بهتر ودر شان این روحانی خادم ملت تشریف میبرد
نا شناس 1 تير 1390
عادلی 100درصد مدیر کل اوقاف است این را تمام مسئولان بقاع و مساجدو مذهبی ،هیئتی میدانند
نا شناس 1 تير 1390
شفیعی ثابت در چند روز اینده ترفیع درجه میشود خبر فوق کذب است
نا شناس 1 تير 1390
همه پرسنل اوقاف در فکر تبریک و تمجید به عادلی هستند تا از پست کنار نروند
نا شناس 1 تير 1390
در پاسخ به نظردوست عزیز
علت پیشرفت نکردن گیلان پست نگرفتن افراد سالم و صادق است
امیدوارم مسئولان کشوری اوقاف فردی امین را برای گیلان بیاورند
نا شناس 1 تير 1390
قطع درختان بیهوده بود و ربطی به شجاعت ندارد در مثال هایتان دقت کنید مسجد ضرار چه ربطی به این مسئله دارد
نا شناس 1 تير 1390
اشجری کاندیدا صومعه سرا است رای او قطعی است دلخوش در رشت کاندید است و خصوصی رد صلاحیت
نا شناس 1 تير 1390
روزی برای اولین بار دلم گرفت که چرا تنها در شهر ما به این زیبایی و خوشکلی کسی بیاد درخت قطع کنه و بقیه اافرین بگن الهی العفو
نا شناس 1 تير 1390
اسماعیل پور نماینده این دوره مردم رودبار است
نا شناس 1 تير 1390
با تشکر از سایت خوب شما و بازدیدکنندگان و صاحبنظران
از نظر این برادر و حدیث نبوی در خصوص قطع درخت کمل تشکر را منماییم
شمال نیوز=صدق نیوز شمال ایران
حسینی 2 تير 1390
ای کاش بجای اینکه بگوئیم فلانی مازندرانی است بگوئیم چقدر خداترس است چقدر متعهد است چقدر حامی مستضعفان است وچقدر توانمندی دارد من یک خبرنگار هستم در طی سالها کار در این حرفه ادب،تواضع و تقوای دکتر محرابیان و صداقت در گفتار او برای من قابل ستایش است
armin 2 تير 1390
سلام خسته نباشید اینجا اومدین نظر بدین یا صحبت های سیاسی بنویسید
نا شناس 3 تير 1390
تلاش برای مدیر کلی عادلی بی فایده است اگر مدیر هم شود باید به سیات مدیران اوقاف تهران شک کرد
نا شناس 3 تير 1390
قطع درختان بی جهت بوده و برخی از انها از قبل از انقلاب سال 57 وجود این درختان در بقاع نعمت به حساب می امد
نا شناس 3 تير 1390
درختی که از وسط سقف یک بفعه در رشت بیرون امده بود جذبه قشنگی برای شهر داشت و مسافران به دیدن ان می امدند
نا شناس 3 تير 1390
اقای اشکوری تا به حال به استانهای دیگر سفر نکرده اگر به روستای زر اباد قزوین در روز عاشورا می رفت و میدید که چگونه درخت خون گریه میکند شاید در گیلان درختی قطع نمی شد
نا شناس 3 تير 1390
دلم به حال تو سوخت ای درخت
زبان نداشتی زنی به ادم بی نشان تو حرف
نا شناس 3 تير 1390
ایا قطع درختان در کل استانها صورت گرفت
نه فقط در گیلان شاهدس بودیم!
عاشقان و دوستداران محیط زیست
کوتاهی از ما بود اقای اشکوری بی تقصیر است ما یاید جلوی قطع درختان را می گرفتیم
نا شناس 3 تير 1390
در اخبار 20:30شاهد یخنان جناب اشکوری در سال 89 بودیم و ای خبر متاسفانه کشوری شد
حالا شما جناب عادلی لااقل جبران کنید و اندک درخت مانده در بقاع را قطع نکنید
نا شناس 3 تير 1390
با ادغام تربیت بدنی و جوانان قطعا مهدوی راهی دبیر خانه امور مساجد ارشاد است او با ایمانی رابطه خوبی دارد
نا شناس 3 تير 1390
ان شاالله هرکسی میاد درختی رو قطع نکنه
نا شناس 3 تير 1390
اشکوری این دوره قصد ورود به انتخابات مجلس را دارد
حسین نژاد کومله 21 تير 1390
آقای مهندس باقرمنفرد یکی از مدیران شرکت مخابرات استان تهران که گفته میشود از نیروهای جبهه حامیان ولایت و از نیروهای موثروارزشی میباشد مدتی است سرگرم فعالیت های انتخاباتی شرق گیلان(لنگرود) است شنیده هابه نقل از لاهوتی نماینده فعلی لنگرود حاکی از آن است که وی جدی ترین رقیب انتخاباتی اش بوده و در این آزمون از(منفرد)بیشتر از سایرین بیم دارد
نا شناس 29 تير 1390
اسماعیل پور مدیرکل فعلی ارشاد زنجان وفرماندار وقت املش سرتعدادی از خبرنگاران را در گیلان کلاه گذاشته استاندار جدید در جریانه وسرانتخابات در صورت کاندیداشدن رسانه ای خواهدشد
نا شناس 31 شهريور 1390
شفیعی فرماندارشد.
پدرش ازقائم مقامی کمیته امداد برکنارشد.
احمد 30 مهر 1390
سلام
در شهر لنگرود هم کم و بیش بحث های انتخاباتی شروع شده یک مهندس جوانی که استاد دانشگاه است خودش ر برای این دوره کاندید کرده به نام مهندس حسن اخگری که هدف اصلی خودش رو آگاهی دادن به مردم در خصوص خواسته هاشون از نامیندگان هست که در هر محلی که پا میزاره افراد اون محل به وی می پیوندند بسیار فرد مطلع با ایمانی هست و دارای دکترین خاص مخصوصا در زمینه کشاورزی و صنعت توریست.امیدوارم که با وی بیشتر آشنا شوید.
جهت آگاهی از نظریات وی می تونید به سایتش هم سر بزنید.
www.akhgari.com
موسوس 5 آبان 1390
شایعات زیادی درمورد آقای لاهوتی مطرح کردند که از منابع موثق اطلاعاتی تهران خبردارم هیچکدام از آنهابه اثبات نرسیده وصحت ندارد.رقیبان لاهوتی بسیارتلاش کردندکه اسنادی را تدوین ودرسفردادستان اژه ای به گیلان به او ارائه دهند که هیچکدام موثر نیفتاد.او زیرکتر ازاین حرفهاست.با حمایتی که اخیرا با هماهنگی سپاه از آنها واعتبار بسیج کرد وارتباطات بزرگی که با سران انجام داد دیگر دلخوش به تایید توسط گیلانی ها نیست بلکه تایید خود را از آقایان در تهران کسب کرده که با قدرت چندهفته ای است وارد میدان شده.بنابراین با یک میلیارد تومانی که او برای انتخابات در نظرگرفته شک نکنید اگر افرادی صلاحیت شان از اوبیشتر باشند نیزتوان مقابله با او راندارند.اوبقدری مطمئن است که به دوستانش می گوید به کسی اجبار نمی کنم بامن باشد.حال با انتخاباتی که این چنین است چه باید کرد .البته از حق نگذریم که پل چمخاله، مجتمع توریستی 1000میلیاردی تومانی چاف چمخاله ،پل عظیم لیلا کوه،ظرفیت 3000نفری دانشگاهی ،کمربندی عظیم لنگرود همه از خدماتی است که گذشتگان شعارش را دادندولاهوتی انجام داد.باز خداپدرش را بیامرزد با اختلاس ویاهرچیز دیگر این همه پول و اعتباروارد شهرکرد. بهرترتیب اگرکسی به نزدیکش برسد پورعباس است وگرنه دهگان وفزونی واخگری وجهاندیده،منفردو...به گردش هم نمی رسند چه برسه به رقابت با پول وقدرت او.درمورد دوستی که درمورد آقای اخگری فرمود ند قسمت اول فرمایش شان صحیح است. او انسان فهیم وتحصیلکرده وبا برنامه ای است ولی 90 درصد پیشکش شان .ده درصد از آنهایی که فکر می کنند با اویند حمایتش نمی کنند . ایشان تجربه نامردی های انتخابات را ندارند. روز رابا تومی چرخند ومیوه وشیرینی میل می کنند .شب تماس تلفنی ویا علی را به خاطر آسفالت درخانه عمو ودایی شان باکس دیگر می گویند.بهرترتیب برای شور انتخاباتی حضور افراد چندهزار رای و زیر هزار رای هم لازم است.خدا هرچه به صلاح این شهراست پیش بیاره ولی توصیه به دوستانی که دنبال پست ومقام وپوئن و..هستند اینه که دنبال پوچ آغوذ نباشند. حقایق با نادیده گرفتن از بین نمی روند. توماس ایچ هاکسلی
محمدی 9 آبان 1390
شمال نیوز نظرات خوانندگان حامی برخی کاندیداها را سانسور می کند .این را در سایتهای دیگر هم نوشتند.بخصوص نوشته های هواداران مهردادلاهوتی
موسوی 12 آبان 1390
کاربرقبلی راست میگه شما سانسور میکنید وخبرهای لاهوتی را منفی درج می کنید .
مجید حسین پور کومله 5 دي 1390
دوست عزیزی در هاله از شبهات قرار دارند وهنوزهم در نائل گردیدن به افتخار جانبازی عزیزانی چون منفردوصیقلی در شک و ظنند باید بعرض این دوست وبه استحضار دیگر همشهریان نجیب لنگرودیمون برسانم که بله هردو عزیز نامبرده از جانبازان گرانقدرویادگاران با ارزش دفاع مقدسند وهردوشون تا آنجایی که در این دو عزیز سراغ دارم براین عقیده اند که عنوان جانبازی را مفت بدست نیاوردند تا در مواقع غیر لزوم این عنوان مقدس را چوب حراج بزنند. این را گفتم تا مقدمه ای باشد برای بیان این مطلبم ،بنده بعنوان ارباب رجوع پی مطلبات پدر ازکارافتاده ام به تامین اجتماعی لنگرود مراجعه نمودم و به موارد اختلافی برخوردم نزد آقای پورعباس رئیس وقت رفتم نامبرده که در مقام توجیه به این حقیر ناکام ماند زود از کوره در رفت و با عصبانیت برگشت گفت سر به سرم نذار من موجی ام /اولا که برای بنده ارباب رجوع جای سوال است که چگونه در حوزه کوچک پاسخگویی در شهرستان آقای رئیس تامین اجتمایی در قبال ناکامی در پاسخگویی اش متوسل به ارزشهای دیروزش (جانبازیش) میشود فردا در حوزه کلان تصمیم گیری که نمایندگان مجلس در عرصه قانونگذاری که بعضا همدیگر رادر موارد خاص به نقد و چالش میکشند بنظر میرسد که باید این عنوان جانبازی اش را ارزانتراز دیروز بفروشد در این مورد جای شکی باقی نیست.ثانیا باید عرض کنم که عزیزانی مثل صیقلی ومنفردها برای خود مایه ننگ میدانند که بخواهند روزی در عرصه پاسخگویی به ارباب رجوع عنوان فروشنده ارزشهای گرانسنگ خود باشند. جادارد که مردم خوب شهرمون لنگرود در انتخابشون درایت بیشتری بخرج دهند.

نا شناس 16 دي 1390
قربانی با توجه به نفوذی از جانب پست نمایندگی و نفوذ پدر دارد می تواند باعث عمران و ابادی شهر لاهیجان شود پس رای می اورد و ما به او رای میدهیم
اسماعیل عباس نیا 10 مرداد 1391
باسلام قبولی طاعات وعبادات ......بعضی از اشخاص بعد تحویل گرفتن زمینهای منابع طبیعی وملی در کنار دریای تالش بطور بیرحمانه بااستفاده از راههای انچنانی اقدام فروش سر سام آور شن وماسه باکامیون های ده چرخ روز وشب کرده انددر صورتی که نیاز مندان به یک فرغون با باز داشت روبرو میشونددر ضمن این برداشتهای شن وماسه هم از بین رفتن زیبای طبیعت شده هم در کوچکترین تغیرات آب وهوای اب دریا تا 500 یا بیشتر بطر محلات میاد .از دست اندکاران تقاضا ی رسیدگی داریم. که مسؤلین منابع طبیعی تالش عاجزند.مشاهده عینی..ودلسوز خطه تالش

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.774 seconds.